پیام تبریک مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت فرارسیدن نوروز 1403
به نام خالق هستی
بهار، فصل تسبیح آفرینش است و قنوت درختان به تمنای آسمان؛ و نوروز، پیامآور مهر و محبت .
زمین نفسی دوباره میکشد، برگها به رنگ در میآیند و گلها لبخند میزنند و آسمان عنبرافشان میگردد. قلبها همراه با باد بهاری زنده میشوند.
اینک که در فصل میهمانی خدا به پیشواز بهار می رویم تا همچون طبیعت که شکوفایی از سر میگیرد، روح و جانمان را از نخوت روزگار پاک کنیم. امیدواریم سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده باشد. نوروزتان سرشار از نغمه های جادویی بهاران روزگاری خجسته و سرشار از امید ، تحول و سازندگی و آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد از درگاره پروردگار هستی برای تک تک اساتید ، کارکنان و دانشجویان عزیز آرزومندم.امیدواریم در این سال جدید با همکاری و همت همه دانشگاهیان عزیز بیش از پیش شاهد ارتقاء آموزش علوم پزشکی درمنطقه و کشور باشیم .
دکتر سید ابوالفضل تهی دست
مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان