پیام تبریک مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت فرارسیدن نوروز 1403

 

پیام تبریک مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت فرارسیدن نوروز 1403

 

به نام خالق هستی 

بهار، فصل تسبیح آفرینش است و قنوت درختان به تمنای آسمان؛ و نوروز، پیام‌آور مهر و محبت .

زمین نفسی دوباره می‌کشد، برگ‌ها به رنگ در می‌آیند و گل‌ها لبخند می‌زنند و آسمان عنبرافشان می‌گردد. قلب‌ها همراه با باد بهاری زنده می‌شوند.

           اینک که  در فصل میهمانی خدا به پیشواز بهار می رویم  تا همچون طبیعت که شکوفایی از سر می‌گیرد، روح و جانمان را از نخوت روزگار پاک کنیم. امیدواریم  سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده باشد. نوروزتان سرشار از نغمه های جادویی بهاران  روزگاری خجسته و  سرشار از امید ، تحول و سازندگی و آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد از درگاره پروردگار هستی  برای تک تک  اساتید ، کارکنان و دانشجویان عزیز آرزومندم.امیدواریم در این سال جدید با همکاری و همت  همه دانشگاهیان عزیز بیش از پیش شاهد ارتقاء آموزش علوم پزشکی درمنطقه و کشور باشیم .

 

دکتر سید ابوالفضل تهی دست

مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

  • کد خبر : 50317
لینک کوتاه خبر :